28 juni 2009

Gymmet eller inte?


Sitter och funderar på om jag ska åka till gymmet eller inte. Är seg som vanligt, det blir ju sängen för sent hela tiden.

Igår blev vi sittande med folk från Fantasea och Jim Jom, han och en av de andra hade födelsedag. Nästan alla på Fantasea är från Isaan, kul att få prata med "genuint" folk där ifrån eftersom jag annars bara fått förklarat för mig att de folk som är från Issan är de som man ser i barerna och det är inte riktigt mitt klientel att hänga med. Det förklarar även varför majoriteten av de som har thaitjej har en tjej från Isaan.

Nu blåser det upp storm med regn här, snacka väderomslag, länge sen det regnade dagtid, en bra anledning att stanna hemma om man vill se det så, men troligen har det blåst förbi om en stund och träna är ju dessutom väldigt kul. Jag får avvakta och se hur det blir med det.

1 kommentar:

Johan L sa...

Nu har jag suttit och uppdaterat mig på din blogg, har vart mkt borta och inte haft orken att följa blogg när jag ändå vet att vi ska bort igen. :P (lata mig :))

kom nyss hem från släktträff, du saknades. Och om några dar ska vi iväg till Grekland med Thurfors.


Hoppas det går bra med Motorcykeln! :)

/kram Johan.