9 sep. 2009

...hmm tider går undan och huvet är tomt...

Oj oj, tiden går så fort så jag hinner inte med. Jobbar ju rätt friskt så jag har knappt tid att skriva här och när jag gör det så minns jag inte vad jag skrev sist och heller knappt vad som hänt sedan dess.

Vi har köpt en motorbike idag. Det blev en från Bangkok som Nuis bror ordnade. Den har gått 32 mil så den är så gott som helt ny och 21000 kändes rätt ok då får jag säga. Sen blir det 2500 i frakt hit också. Det var en som köpt hojen på avbetalning men som inte hade råd att fortsätta betala och då fick han såklart lämna tillbaka den. Så här går det ganska ofta till något som för mig är helt chockerande.

Idag har jag inte tränat, vilade idag. Det går ganska segt på gymmet och jag försöker att inte äta fast jag är hungrig för jag kan ju äta hur ofta som helst nästan och vill inte lägga på mig något fett. Kraften tar slit helt sjukt fort och sist försökte jag efter bröstpasset att göra armhävningar och pallade 5 har nog aldrig hänt förut.

Står stilla i huvudet just nu och egentligen har jag inte gjort mycket annat än att sitta vid datorn och jobbat över 12 timmar per dag så det kanske kan bero på det. Det får bli så under en period för att få det lite behagligare senare.


Får se om jag kan göra lite bättre och kortade updates här, blev förvånad när jag såg hur länge sen det var.

.......förbaskade myror. om jag får tid över någon dag ska jag googla på varför myror dras till min dator, jag antar att det gäller alla datorer. Dagligen knallar enstaka myror omkring på skärmen och runt om på datorn. Mystiskt och det är något som jag noterat under LÅNG tid.

Nu ska jag slöa i sängen och försöka med att kika lite i illustrerad vetenskap som jag inte kikat på den senaste månaden.

Imorrn är jag nog tillbaka.

Inga kommentarer: