5 maj 2009

Då var det klappat och klart.

Imorgon bär det av. Nu har man stressat klart med allt som skulle hinnas med. Lägenheten är såld och vovvarn har fått riktigt bra hem efter att vi träffat en drös olika familjer. Det är riktigt skönt att det känns så bra efter all stress man haft.

Biljett köptes i förrgår, tror jag det var, dagarna har flytit ihop lite grann så det är svårt att minnas men nu är allt packat utom ett par plagg som hänger på tork. Hoppas väskan kommer med utan trams, den blev lite tung nämligen, håller tummarna.
Nu får jag anstränga mig att koppla av vilket är lite svårt när huvudet gått på högvarv under så pass lång tid, men nu kan jag inte göra något ändå så det gör ingen nytta med stressade tankar.
Känns som om den här dagen aldrig skulle komma och när den väl är här kommer den så snabbt att man knappt hänger med, underligt!

På onsdag morgon är jag framme och vad som händer där efter får ni läsa er till senare.

3 kommentarer:

Maria sa...

Redan imorgon !!!??? Vad najs !!!!!
Vad bra att du äntligen hittade ett nytt hem då de andra drog sig ur...
Då får vi se hur länge du blir kvar då...kanske en livstid med bara lite strötid hemma i Sverige... ;)
Lycka till på vägen !!!!!
:)

Anonym sa...

Hej Olle
Många kramar från Ming och alla hennes nya kompisar och så vi förstås.... Lena, Emelie, Caspian, Simba o Strössel
Lycka till !

Maria sa...

Vad händer...är du framme nu ?
Hoppas resan gick bra... :)