13 nov. 2009

Fredag den 13:e

Ops, nu har det blivit fredag den 13:e här, märkte det först nu, har inte vetat att den var på gång.


Det blir en väldigt kort update nu då klockan tickat på som vanligt, den stannar ju aldrig.
Idag var jag med grannen och tittade på land, imorrn ska jag visa Nui så får vi fundera. Det ligger en bit bortså jag vet inte riktigt, har inte hunnit fundera. Vädret är kanonbra, helt skumt. Vi var och badade igår precis innan skymningen, härligt.
Ska verkligen försöka köra en bättre update imorrn.

Fick förrsten reda på att det blir asfalts vägar runt hela Samui, och de har redan börjat i Lamai som stod etta på listan, WOHOO. Fatta härligt. När jag åkte med grannen åkte vi en sträcka på den nylagda vägen och det var som om man fick lock för öronen så tyst vart det jämfört med den högljudda cementvägen. Det blir verkligenb underbart härligt. Jag som så länge tänkt att det måste bli billigare i längden, kanske andra också tänkte på det nu. Sen fick Samui en ganska bra hacka för att investera på vägarna och när jag först trodde det bara skulle bli trottoarerna så blev jag ju lite besviken men nu jäklar stog dem på stora trumman.




Nu ska jag äta lite mackor för ovanlighetens skull och dricka ovaltine chocklad.

Inga kommentarer: